0

WAT ZIJN ONZE BETAAL- EN BEZORGMOGELIJKHEDEN?

Hieronder hebben wij informatie opgenomen inzake de betaling en verzending van onze producten. Hopelijk hebben wij uw vragen hiermee beantwoord.

Wij raden u aan om vooraf online uw bestelling te plaatsen en deze af te halen in de winkel van uw keuze, waar wij u graag verwelkomen. Zo bent u er zeker van dat de gewenste producten voorradig zijn en voor u klaarstaan. Indien u wenst, kunt u de betaling tevens in de winkel voldoen.

Update 25/3: In deze onzekere tijd vanwege het coronavirus, doen wij ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Om deze reden bieden wij tijdelijk een lokale bezorgservice aan. In Noordwijk, Heemstede, Haarlem en Amsterdam bezorgen wij uw bestelling persoonlijk, echter contactloos, vanaf een bestedingsbedrag van € 30,- aan huis. Met deze service kunnen wij ook onze delicate producten bezorgen, zoals taarten en gebak. Lees hier meer informatie over deze service.

Om de hoge kwaliteit van onze producten te waarborgen kunnen wij onze delicate producten, zoals taarten en gebak, niet bezorgen; dank voor uw begrip. Wanneer een product is voorzien van een icoontje van een bezorgauto, naast een winkelicoontje, dan kan het product per post worden verzonden.

Update: Met onze lokale bezorgservice, welke wij in het leven hebben geroepen vanwege het coronavirus, kunnen wij wel delicate producten bezorgen. Lees hier meer informatie over deze service.

Wanneer de buitentemperatuur boven de 23°C komt dan kunnen wij onze chocoladeproducten niet per post versturen. In dat geval versturen wij de producten wat later of verzoeken wij u om de producten op te halen in één van onze winkels. Bedankt voor uw begrip.

Wij verwachten uw bestelling binnen 1 à 2 werkdagen te verwerken en te verzenden naar het opgegeven adres. Selecteer de gewenste afleverdatum in uw winkelmandje. Indien u een aanvullende opmerking heeft over uw bestelling dan kunt u deze mailen naar bestellingen@huizevanwely.nl.

Let op: wij versturen onze pakketten via PostNL en in drukke periodes kan de bezorging van uw pakket langer duren. Houd hier rekening mee en bestel uw producten tijdig.

Voor uw bestelling hanteren wij minimaal 1 verwerkdag; alle producten die u besteld kunt u 2 werkdagen daarna ophalen in één van onze winkels, tenzij wij anders aangeven. Selecteer de gewenste afhaaldatum in uw winkelmandje. Indien u de bestelling eerder wenst af te halen, kunt u het beste even direct contact opnemen met de betreffende winkel.

Momenteel bestaat de mogelijkheid om uw bestelling naar een adres in Nederland, België of Duitsland te verzenden. Mocht u een afleveradres buiten deze landen wensen dan vragen wij u om even persoonlijk contact met ons op te nemen via bestellingen@huizevanwely.nl om de mogelijkheden te bespreken.

Momenteel versturen wij onze pakketten via PostNL. De verzendkosten zijn afhankelijk van uw bestelling en het land van afleveren. Voor een afleveradres in Nederland wordt een bedrag à €7,25 in uw winkelmandje berekend.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw. Voor onze lekkernijen is dit 9% en voor de workshops is dit 21%.

Na de betaling van uw bestelling zult u automatisch per mail een factuur ontvangen, waarin het btw bedrag is gespecificeerd. Mocht u voor betaling in de winkel kiezen dan ontvangt u enkel een orderbevestiging per mail en zult u in de winkel uw bon ontvangen.

Mocht u uw bestelling willen laten bezorgen, of bij het afhalen van uw bestelling in de winkel ervoor kiezen om direct te betalen, dan kunt u online betalen via iDeal en Creditcard.

Tevens accepteren wij in al onze winkels Restaurant Cadeaukaarten en Diner Cadeaukaarten. Betalen met cadeaukaart via onze website is helaas niet mogelijk.

Blijf op de hoogte!

2019 © Huize van Wely, since 1922 | Creatie & Realisatie The MindOffice